NİHAT YILDIRIM ASRİAD KOCAELİ BAŞKANLIĞINDAN İSTİFA ETTİ
NİHAT YILDIRIM ASRİAD KOCAELİ BAŞKANLIĞINDAN İSTİFA ETTİ
KOCAELİ HABERİ
ASRİAD Kocaeli şubesi Başkanı Nihat Yıldırım bugün başkanlık görevinden istifa etti..
ASRİAD Kocaeli şubesi başkanlığından istifası ile ilgili olarak Kocaeli Haberi Gazetemize açıklam yapan Nihat Yıldırım "Uzun süreden beri Sivil Toplum kuruluşlarında başkanlık görevlerinde bulundum. Çok yoruldum, biraz istirahat iyi gelir diye düşünerek bu sabah Genel Merkeze istifamı yazılı olarak sundum. Şimdi Genel Merkezden geleecek kararı bekliyorum" dedi..
Nihat Yııldırım'ın istifası ile yeni yönetim belirleninceye kadar Başkanlık görevini, Başkan vekili olarak PİMTAŞ A.Ş İş Geliştirme ve Sürdürebilirlik Direktörü Özlem Kozankurt'un sürdürmesi bekleniyor.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
